מהם הוויטמינים והמינרלים הטובים ביותר לילדים?

Posted on Category:ויטמינים
ויטמינים

ויטמינים הם משהו שכולנו רוצים. אנחנו רוצים להיות בריאים ולחיות יותר. אבל חשוב לזכור שיש גם יתרונות וגם חסרונות של ויטמינים. לוויטמינים יש יתרונות וחסרונות בהתאם לקבוצת הגיל והמחלה. הנה כמה יתרונות וחסרונות לוויטמינים למחלות נפוצות.

יתרונות: ויטמינים עוזרים לשמור על ראייה בריאה, משקל נכון ועצמות חזקות. ויטמין b12 הוא ויטמין חיוני לתאי דם בריאים. גופך יוציא ויטמינים מהאוכל שלך אם תאכל יותר ממה שאתה אמור. ויטמינים מסוימים, כמו ויטמין A, B-12 ו-C, E, עלולים לגרום לתסמינים חמורים של מחסור בוויטמינים אם נלקחים בעודף. ויטמינים טרום לידתיים צריכים להילקח תחת השגחתו של רופא לנשים הרות.

יתרונות: ויטמין A חיוני לפיתוח ותחזוקה של ראייה ושיניים אצל תינוקות. זה גם עוזר לתאי עור לספוג חומרים מזינים ממזון. ויטמין E מגן מפני נזק רדיקלי חופשי. היא קשורה בסיכון נמוך יותר לשבץ, למחלות לב וכלי דם ולסרטן. בתוספים רבים, בטא-קרוטן הוא מרכיב פעיל. הוכח שהוא יכול להפחית קמטים ולהגן על העיניים מפני נזקים הקשורים לגיל. מחסור בוויטמין A עלול להוביל לעיניים לא מפותחות ולהתפתחות נקודות גיל.

כשאנחנו מזדקנים אנחנו מייצרים פחות ויטמינים ומינרלים. רוב האנשים לא מקבלים מספיק חומצה פולית, אשלגן, מגנזיום, סלניום וויטמינים אחרים מסוג בי. חלק מהנגזרות של ויטמין A יכולות ליצור תרכובות מסוכנות בשם ”רטינואידים”, לפי מחקרים. מחסור עלול לגרום לדימום מוגזם, חולשה והתכווצויות, סחרחורות, בחילות, הקאות, סחרחורות, כאבי בטן וסחרחורות. היריון וגלולות למניעת הריון המכילות ויטמין A עלולים לגרום למומים עובריים.

על ההורים לוודא שבריאות תינוקם תישמר על ־ ידי נטילת ויטמינים ומינרלים מסוימים. עדיף לקנות תוספים ממקור מהימן כמו סדרת המולטיויטמין והמינרלים של ד "ר ק. נאסר. קו זה כולל את קפסולות החיים של ד "ר ק. נאסר המכילות ויטמינים D, K2, מגנזיום, אשלגן, אבץ וניאצין.

בעוד ויטמינים ומינרלים ממלאים תפקיד חשוב בבריאותו הטובה של הפרט, ויטמינים ומינרלים לבדם אינם יכולים לספק את כל החומרים המזינים שגופנו זקוק להם. כאן נכנסים לתמונה תוספי ויטמינים ומינרלים. ויטמינים מסייעים בקליטת מזון ועוזרים לשמור על רמה בריאה של נוזלי גוף כולל כולסטרול, רמות חלבון נוזלים וסוכר בדם. באשר למינרלים, הם עוזרים ליצור ולתקן את הרקמות ולהרכיב את מערכת הפסולת של הגוף. מינרלים חיוניים לראייה בריאה ולשליטה בסוכר דם ולחץ דם.

כאשר אתה בוחר אילו ויטמינים ומינרלים לקחת, אל תשכח לבחור את אלה שתוכל לסבול ולספוג בקלות. חלק מההורים דיווחו על כאבי מעיים, התכווצויות קיבה או כאבי ראש כאשר ילדיהם לוקחים את סדרת הוויטמינים והמינרלים של ד "ר ק. תפסיק לקחת ויטמינים או מינרלים של ד "ר קנדי-נאסר אם אתה חווה את התסמינים האלה. תפסיק לתת את התוספים לילד שלך אם יש להם כל התסמינים האלה.

ההורים צריכים לדעת שוויטמינים ומינרלים בלבד לא ימנעו או יתקנו מחלות נפוצות בילדות כמו שלשול, עצירות, גז או נפוח. תינוקות חולים לעתים קרובות משום שמערכת החיסון שלהם נמוכה וכשהם גדלים, הם נתקלים בחיידקים ווירוסים חדשים. אם התוספים שאתה לוקח אינם טבעיים 100%, הם עלולים שלא להעניק את ההגנה לה זקוק ילדך. בנוסף, רוב הוויטמינים והתוספים מכילים אלמנטים של נוגדי חמצון. זה חשוב כדי לעזור לגוף להילחם בזיהום ולהישאר בריא. אבל, זה בלתי אפשרי לחזות מתי זיהום יפגע אז זה רעיון טוב לקחת מולטי ויטמין עם נוסחה מיוחדת שנועדה להילחם בזיהום.